Afiqq Blog

08 March 2005

Menjelajah ke CCK dan Yew Tee

Hari ini, buat pertama kali dalam hidupku, aku telah menjelajah ke dua town centre yg berdekatan dgn Bukit Panjang; iaitu Chua Chu Kang dan Yew Tee.

Bila aku sampai ke chua chu kang, aku dah berpeluh dgn rabaknya. so aku relaks sekejap sambil menikmati Big Gulp. aku ingatkan nak balik ajer terus, sekali aku tengok aku masih ada masa lagi dan chua chu kang dan yew tee agak dekat jugak jaraknya, jadi aku pun terus menaiki basikalku hingga ke yew tee. Fuyooh... best lah. selepas itu aku balik bukan dari jalan yg sama, tetapi aku mencari tempat shortcut dimana dari yew tee, kita boleh ambik shortcut ke woodlands atau bukit panjang dari woodlands road. at first aku sesat sikit, tapi aku bersemangat untuk mencari shortcut tersebut, aku ternampak ada satu road menuju ke yew tee pri sch. so aku masuk ke road tersebut dan terus kan perjalanan hingga aku ternampak satu bridge that connects to the woodlands rd and yew tee. fuuh best! dapat jugak shortcut tu! jadi perjalanan balik was shortened.

mungkin besok aku nak menjelajah ke bukit gombak pulak. dan kalau aku tak penat aku akan teruskan perjalanan ku hingga ke bukit batok.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home