Afiqq Blog

17 December 2005

accident moto

buat masa ni aku takde cerita2 gerek yg nak ditulis. tetapi aku percaya selepas kerja malam ni, pasti terkeluarlah satu cerita ngeri yg pasti menggegarkan bulu2 roma korang. kerana bulu roma aku sekarang sudah nak masuk ke tahap yg agak merunsingkan. tak faham? bagus.

sebenarnya aku memang hampir2 berkobar2 nak buat skrip untuk andayu. tapi, aku takut jalan cerita orang tak suka. tapi yg nak buat, aku. bukan orang lain kan? cerita ni memang aku dah lama nak buat, involvng silat nyp. tapi waktu tu dorang sibuk dgn silat competition IVP kat ngee ann poly. jadi aku batalkan niat aku. buat cerita lain, pasal yellow ribbon. tup tup, surat ns pulak sampai. dah sekarang aku takde masa.

korang tau any accident yg terjadi kat PIE menuju ke BKE?
aku tgh naik bus no 960, aku duduk belakang dgn adik2 aku. sekali aku terasa bus terhentak suatu benda kat belakang. aku toleh belakang, aku nampak motosikal hilang kawalan lalu jatuh terseret, boleh nampak sparks terkeluar bila moto tu terseret kat jalanraya. aku punya lah seram. adik aku cakap, dia nampak org yg bonceng dia tercampak. tapi bus main jalan terus. abih adik aku yg pompuan kecoh. orang2 lain yg nampak pun kecoh2, sampai boleh cerita yg dorang dulu pun pernah nampak accident, tapi lagi teruk. aku diam ajerlah, biasa jugak. sebab tu aku tak suka budak2 moto, lagi2 kalau dorang bawak anak2 dara. aku harap2 aje, yg accident tu bukan anak2 muda melayu.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Enjoyed a lot! » » »

March 06, 2007 9:11 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home