Afiqq Blog

19 April 2007

Nak Bunuh Diri Pasal Matair SpeSial

aku nak ceritakan korang bloggers pasal ni budak. dia suka pakai talipon kat tempat ops room aku. maklumlah free. boleh talipon luar. aku tak suka tengok muka dia sebab dia ada muka ciri mat rep. lagi satu aku bukan kawan dia, tak pernah berbual dengan dia, tiba2 dia peh suka masuk ops room pakai talipon. kerana tulah aku bencikan dia.

dia pakai talipon selalu call matair dia. tapi dia peh suara walau pelan aku boleh dengar. dia peh lembut berbual dgn matair dia macam mak nyah! "Sayang, sayang tengah buat apa? kenapa sayang lambat angkat talipon?" Sakit telinga aku terpaksa mendengarnya! kalau dia pakai talipon aku selalu bagi muka yg satu macam peh sial.

one day, aku dapat tau yg dia nak bunuh diri, kena tangkap police for attempted suicide. nasib baik jugak police report tu fax kat ops room aku, jadi aku boleh baca. dapat tau yg dia gi potong dia peh wrist, leher dan pipi dia pun ada calar. aku pun tak tau lah apa akan terjadi pada dia. suspect dia cuba nak bunuh diri pasal matair dia.

sekali semalam aku dapat tau yg dia dah keluar, abih tu dia kena buat guard duty itu malam. alamak! bingit betullah, aku baru pergi toilet, bila aku balik aku nampak dia kat dalam ops room, duduk kat tempat duduk aku sambil berbual dgn partner aku yg Mat Rep macam dia jugak. lepas dia pakai talipon, dia pun belah, si partner aku ni pun ceritakan aku. Si mamat ni sebenarnya ada matair yg luar biasa. matair dia Jantan, tapi dia peh adik dah kena potong! dah jadi betina lah kira. Mampos!!!! aku tak dapat bayangkan bila dia berbual dengan kekata 'sayang' di dalam talipon free tu. Berbual dengan Ex-Jantan lagi!!! Jijik Na'uZubillah!!!!!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home