Afiqq Blog

17 April 2004

"Hotbar" in your computer!

bila aku lama main internet mesti ada benda2 mengarut yg install dlm computer. Seperti "weather tool", "precision time", and internet explorer toolbars such as "Hotbar" yg aku terkena ni. Sial abis tau! aku tak mintak dorang install kat dlm tapi mcm mana entah benda2 haram ni boleh masuk kat dlm computer kita pastu self install !!

Kalau tak salah aku, benda ni yg akan membuat pop ups advertisement kan? Kawan aku kata cara nak buang benda ni, gunakan Adware yg available kat internet, free. tapi software boleh disable kazaa atau P2p software yg gunakan advertisement untuk hidup. pernah skali aku pakai Adware untuk membuang tahi2 yg melekat kat dlm computer aku ni. skali, bila aku nak bukak kazaa, tak boleh bukak sebab aku gi buang advertisement nya. Gi mampos sama lu lah!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home