Afiqq Blog

13 April 2004

Projek Sekolah

Byk project kena buat, tapi byk yg belum start. Besok aku kena pass up Java Enterprise project. Tapi satu benda pun aku tak buat. How nice. Database lagi dua hari. Aku baru start petang tadi. Lagi satu project aku tak datang utuk presentation. Cikgu suruh jumpa aku, tapi aku tak jumpa dia. Tak tau nak cakap ape dan malu nak cakap dgn dia.

At least Semestral Project aku dah abis. Thanks to Yusry, dia buatkan segala-galanya. Dia kata project java tu terlalu senang. It took him abt 45min to finish it. Sedangkan aku terkial2 macam mana nak mulakan buat pogram nya.

Somehow, aku masih ada harapan untuk dapat at least a pass untuk modules yg markah projeknya tinggi. Dapatkan markah tinggi untuk modules2 tersebut is the only way, hmmm.........................

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home