Afiqq Blog

25 December 2005

Ada pompuan gila di MCG?

tak! teketak! teketak! teketak! begitulah speaker aku membunyikan bunyian drum dari lagu2 Sepultura dan Kreator yg sungguh laju. sungguh mengestimkan.

oh yeah, itu ari gi sekola best ah. kita practice untuk GPA 2006 and the kids were good man! cos i told them to act out using an object, using the skrip puisi done by someone aku tak kenal but the puisi was not bad, it was good man. aku suka elfi punya actions and the objects he used, beads inside the bottle. aku terngangah seketika bila part dia hentak botol berisi biji-biji tu. tapi sayang, tak semua pusaka seni members yg datang.

pastu kita practice ramai2. rafi suruh marni jadi pompuan evil gitu. dia kena ketawa dan nampak evil. haa kau! betul mcm orang gila! tu belum kasi make up ala black metal... boleh buat music video pakai cradle of filth peh lagu.

saturday dpt jugak keluar, tak pernah2 aku ajak kawan2 aku makan kat geylang serai. boon lay nasi lemak yg kini bertapak di geylang, aku beli nasi sambal goreng dari sana. fuuh kenyang. memang best.

al-majlis kita menuju, ramai anak2 muda melayu kat sana. abih nak tengok2. aku tak suka ah kalau dorang tgk2. orang melayu mcm tu lah. suka tengok2 orang2 melayu lain. kalau dorang nak tengok2 pasal mana tau itu kawan dia ke saudara ke takpelah. tapi aku rasa2 lah dorang tgk2 pasal... ntah eh. aku tak suka lah dorang tgk2.

part tgh duduk2 sambil ber-shisha tu tak byk benda yg kita bincangkan. boleh lah sikit2 pastu, byk termenung2. ntahlah, mungkin dah takde cerita nak diperbualkan.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home