Afiqq Blog

26 July 2007

Meletakkan Kepalanya Atas Bahuku [EDITED]

pompuan ni kan, kalau nak berkawan dengan lelaki, they looked like being bitchy and flirtish? (bukan aku cakap, adik pompuan aku yg kata.)

pompuan2, bila berkawan dengan lelaki, dengan tidak sedarkan diri dorang ni actually bagi satu macam punya hints kepada lelaki, seperti memegang tangan ke, meletakkan kepala atas bahu lelaki tu ke, duduk rapat2 bagaikan tak mahu terlepas dari terjatuh dan sebagainya. hints2 tersebut, yg kita lelaki senang terpedaya, boleh merubahkan hati lelaki itu menjadi suka. dan sekaligus, cinta.

masalahnya, ada pompuan dah biasa sangat buat perkara2 macam tu. lepas tu hairan kenapa lelaki senang sangat jatuh cinta kat dia. aku faham ada pompuan ni manja orangnya, bermanja dengan kawan pompuannya tu boleh lah. tapi kalau bermanja dengan kawan lelaki tu... bahaya beb. lelaki boleh tersalah tafsir dengan kemanjaan korang.

yang jadi mangsa, lelaki yg baru nak mengenal erti suka, kasih, cinta dan sayang terhadap pompuan.

tapi aku, OK Go aje. aku dah terlalu biasa kena tu macam. jadi aku dah tau rentak2nya.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home