Afiqq Blog

25 December 2005

Lelaki Suka Mengongkong Pompuan?

kawan aku satu ni ada masalah. masalah matair(laki dia). tuduh-menuduh dia sembarang, setakat keluar dgn kawan2 lelaki, katanya dia gi buat kerja tak senonoh dgn kawan jantan.
pastu nak ajak jumpa, kena gi tempat jantan tu peh area. pemalas betul, takkan lah tak boleh gi bawah blk rumah pompuan tu, atau jumpa kat mrt ke, ni nak suruh dia gi rumah dia pulak. nak idup senang. pastu senang2 suruh buang kawan2 dia, lagi2 kawan2 lelaki dia.
aku dah dgr cerita2 macam ni. dan selalunya si pompuan mengalah, kerana "sayang" punya pasal. aku harap kawan aku ni tak akan macam yg lain. aku percaya, kawan aku pasti boleh bertegas. takde jantan2 yg macam perangai binatang yg boleh mengongkong dia teruk2, bagai katak bawah tempurung. aku percaya semua pompuan tak mau jadi macam tu kan? tapi kenapa tetap cerita2 macam ni masih wujud eh?

nak salahkan pihak lelaki, atau pihak pompuan? haiz... yg aku tau, salahkan diri sendiri. tepuk dada tanya selera.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home