Afiqq Blog

29 December 2005

Perang di Bt Batok

actually last 2 days aku nak tulis pasal aku berperang time aku tgh mimpi. mintak2 aku boleh ingat.

aku dgn soldiers2 lain di dlm satu rumah besar dua tingkat. kitorang semua kat tingkat dua. jgn tanya kenapa kat situ.
musuh2 sudah hampir, aku takde weapon waktu tu, so aku tgk bawah, ada beberapa mayat2 dan weapon yg boleh gunakan, so i took a spear. anyway, ni perang zaman swords and arrows, takde tembak2 ke pistol2 ni semua. tiba2 musuh sudah pun sampai kat depan rumah, diorang pun masuk ramai2! aku belum bersedia nak attack, beberapa kawan aku gi ke kiri sebab kat kanan dah ramai sangat orang, jadi aku pun ikut dorang, tiba2 ada satu arrow betul2 hampir nak kena kat aku, mujurlah kawan aku tarik aku. so sekarang aku kat left flank, yg kat right flank belum nak attack pulak. obviously kat tengah takde orang, nanti matilah kena panah, these flanks ada tembok, so kitorang sembunyi kat belakang tembok. one of my friend tak sabar lalu terus menuju ke arah musuh, so we all follow suit, aku dapat bunuh satu, aku lari balik ke belakang tembok. pastu aku pergi lagi, tapi ini kali aku cucuk satu orang ni dari belakang... alamak! itu bukan musuh, dats one of mine! shit. aku lari balik ke belakang tembok. pastu aku dan lagi satu kawan larikan diri dari rumah tu dgn memanjat keluar koridor, dan lari terus masuk ke hutan.

lepas ni aku dah tak ingat ape jadi, yg aku tau, aku keseorangan, abih tu aku jalan2 kat situ nak cari tempat jalan lain untuk balik ke rumah itu. yg hairannya, aku macam terasa bahawa aku kat bukit batok. abih aku nampak satu padang luas yg aku sangka itu adalah bt batok drv ctr.

eh seriusly aku betul2 boleh rasa ketakutan. tapi dlm mimpi tu aku cuba kuatkan diri aku, tak fikirkan yg aku akan mati, aku terus perang ajer. fuyooh...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home